Μία συλλογή Conscious από την H&M

Η συλλογή Conscious Exclusive 2017 της H&M αναδεικνύει την ομορφιά της αειφορίας…

Τι σημαίνει αυτό; Πώς κάθε κομμάτι της συλλογής είναι φτιαγμένο από αειφόρα υλικά…

Τι σημαίνει αυτό; Αειφόρο υλικό είναι πχ. το BIONIC®. Ένας πολυεστέρας κατασκευασμένος εξολοκλήρου από ανακυκλωμένα πλαστικά απόβλητα που προέρχονται από τις ακτές.

Τι σημαίνει αυτό; Πώς καλός ο καταναλωτισμός αλλά πρέπει να αρχίσουμε να δίνουμε σημασία στον πλανήτη μας.

Αν δεν το γνωρίζετε ήδη, τότε με χαρά να σας πω, πως μέρος της προετοιμασίας για κάθε συλλογή κάθε σχεδιαστή βασίζεται στα υφάσματα που θα χρησιμοποιήσει. Αν παραδείγματος χάριν, υπάρχει έλλειψη στο βαμβάκι εξαιτίας της αλόγιστης καταστροφής στον πλανήτη μας, τότε.. ψάχνει να βρει τι υφάσματα είναι σε αφθονία για να τα χρησιμοποιήσει.. (Το συγκεκριμένο παράδειγμα είναι γραμμένο σφαιρικά, για να μπορέσω να σας το εξηγήσω και “κρύβει την αλήθεια” της προέλευσης πρόσφατης μόδας με δίχτυα και διαφάνειες παντού).

Έτσι, η νέα συλλογή της H&M  η οποία θα αρχίσει να διατίθεται σε περίπου 160 καταστήματα H&M παγκοσμίως αλλά και online στις 20 Απριλίου, δημιουργεί την αρχή για μία νέα προσέγγιση της μόδας, απολύτως φιλική προς το περιβάλλον, μη σας πω και ίσως απαραίτητη για να τεθούν ορισμένοι τροχοί σε κίνηση.

Η Pernilla Wohlfahrt, επικεφαλής του τμήματος σχεδιασμού και καλλιτεχνική διευθύντρια της H&M δήλωσε:

«Για τη φετινή συλλογή Conscious Exclusive στην H&M, δεν σκεφτήκαμε μόνο το look των κομματιών αλλά και την αίσθηση και τον ήχο τους. Είναι μια συλλογή που σκοπό έχει να ικανοποιήσει όλες τις αισθήσεις, αλλά και την επιθυμία μας να είμαστε πιο αειφόροι σε ό,τι κάνουμε».

Το δικό μου αγαπημένο κομμάτι στη γυναικεία συλλογή Conscious Exclusive είναι το αιθέριο φόρεμα με αέρινες πιέτες, φτιαγμένο εξολοκλήρου από BIONIC®.

Παιώνιες και μιμόζες έχουν αποτυπωθεί με μεταξοτυπία και κατόπιν έχουν παραμορφωθεί για να δημιουργήσουν ονειρικές στάμπες, ενώ η ζωγραφισμένη με το χέρι εικόνα μιας γυναίκας που ονειροπολεί έχει ραφτεί με καπιτονάρισμα πάνω σε ένα εξαιρετικά μαλακό μπουφάν.

Επίσης, αγαπώ το lounge σακάκι από βιολογικό μετάξι και ντιαγκονάλ TENCEL®, με παντελόνι που τελειώνει παιχνιδιάρικα με φραμπαλάδες.

Πρόσωπο της καμπάνιας η Natalia Vodianova η οποία και δείχνει σαν αερικό και δήλωσε πως:

«Η συλλογή Conscious Exclusive της H&M δείχνει πώς γίνεται το άριστο στυλ να λαμβάνει υπόψη του τον πλανήτη, για να συμβάλλει στην προστασία του για το μέλλον. Είναι μια τόσο πολυπόθητη συλλογή, με κομμάτια από πιο αειφόρα υλικά, που θα θέλεις να τη φοράς για πολλές σεζόν»…

Η συλλογή Conscious Exclusive αποτελεί βασική πτυχή του προσανατολισμού της H&M προς ένα πιο αειφόρο μέλλον. Σε όλη την γκάμα προϊόντων της H&M, το 26% κατασκευάζεται τώρα από πιο αειφόρα υλικά, και στόχος είναι το ποσοστό αυτό να αυξάνεται κάθε χρόνο. Η H&M έχει θέσει συγκεκριμένους στόχους σε κάθε γκάμα προϊόντων, όπως το να γίνει το 100% του βαμβακιού της πιο αειφόρο έως το 2020. Όλα αυτά αποδεικνύουν τη δέσμευση της H&M να κάνει μια πιο αειφόρο και καλής ποιότητας μόδα προσιτή σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους.

Βρείτε τη συλλογή εδώ.

Λοιπόν; Τι σας “γυάλισε”;;;

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.